Melitta Look III Therm de Luxe zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Melitta Look III Therm de Luxe zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Sombody6 31-01-2013

Deze melitta ziet er mooi uit ,maar handig ho maar,was er snel klaar mee,had nog garantie ,maar zou geen nieuwe willen.

Koffie erg snel oud koud.

Hans Huls 15-07-2012

Het beste koffiezetapparaat dat ik ooit heb gehad. Het heeft een thermoskan als koffiepot (ER IS DUS GEEN WARMHOUDPLAATJE, DAT KAN ROESTEN, dat is de 'gewone' Look). Door een ingenieus deksel druppelt de koffie in de afgesloten thermoskan, het apparaat slaat na een kwartier af (energiezuinig) en de koffie is uren later nog heet en heerlijk. Een wonder!

Koffieverdriet 22-04-2011

Warmhoudplaatje wordt helemaal lelijk. Ook als je er heel zuinig mee bent. Wij laten het plaatje nooit lang aan staan, want dan smaakt de koffie helemaal niet meer. Ik heb een aantal malen geklaagd bij Melitta over het lelijke warmhoudplaatje en mijn geld terug gevraagd. Ik kreeg echter steeds een nieuwe apparaat. Ook dit nieuwe apparaat kreeg telkens hetzelfde probleem. Melitta beweert dat ik mijn koffiezetter niet goed gebruik. Met al mijn andere merken die ik in 35 jaar heb gebruikt, heb ik NOOIT problemen gehad. Aan wie zou het nu liggen?

T.Redelijkheid 22-10-2010

Helaas als je de kan weg haal valt er een druppel.
Dit is ons 3e Merlitta look en alle gaan binnen een maand al lekken.
Beter is om niet te schrijven; MET DRUPPELSTOP ! ! !

mr pietie 02-05-2010

Ik weet eigenlijk niet of dit apparaat nog verkocht wordt. Ik heb het sinds 2006, nu 4 jaar dus. Ik vind de koffie prima, maar hoe zich dit verhoudt tot andere apparaten weet ik niet. Destijds vond ik het een verbazingwekkend goedkoop apparaat, als ik me goed herinner 25 euro, terwijl ik het idee had dat Melitta (qua filters toch een beetje het A-merk) wel duur zou zijn. Hij heeft het eigenlijk altijd goed gedaan. Iemand schreef dat het opwarmplaatje wat roestig werd. Dat heb ik ook. Maar het is vor een groot deel ook vuil volgens mij. Ik vraag me af of alle apparaten dit niet min of meer hebben.

teake 04-02-2009

dit koffiezetapparaat bevalt niet erg goed.
het warmhoudplaatje begint erg te roesten. knop voor sterkte heeft ook weinig verschil.
koop binnenkort een nieuwe.

Koen4u 02-07-2007

Ik ben hier beland omdat de mooie Melitta het (veel) te vroeg heeft laten afweten. Hij is amper 2 jaar en half oud. Plots stoomt ie het water de lucht in. Een luchtbevochtiger op stoom. En het deksel rond de sluitknop is gebarsten.
De aromaselectie lijkt me eerder een gadget, ik proefde niet echt veel verschil tussen de koffie in verschillende standen bereid.
Hij zet geen uitzonderlijke goede koffie. Niet beter dan met vorige koffiezetters.
Ik kocht hem vooral voor het oog, hij is heel mooi. En voor de naam. Melitta leek me synoniem voor lekkere koffie. Maar dat maakte de koffiezet dus niet waar.
Vervelend vond ik ook het opgieten van water. Het reservoir is nogal onhandig geplaatst. Vaak gemorst.
Pluspunt is het automatisch uitzetten.

Alex51 11-07-2006

Het eerste koffiezetapparaat dat ik heb aangeschaft. Tot nu toe (50 jaar)
altijd ‘traditioneel’ gezet, met kokend water. Gezocht naar een apparaat dat in
het bijzonder goed hete koffie zet, omdat ik dat gewend ben. Philips heeft een
apparaat dat werkt met kokend water, maar gezien de prijs ben ik daar toch maar
niet voor gegaan. Deze koffiezetter doet het echter ook heel goed.

vincentt73 01-03-2006

Uitstekend apparaat. Heerlijk stil en hij zet een zeer smakelijke bak.

De smaakregelaar op het apparaat lijkt me wat overbodig: Hij staat hier geheel
opengedraaid omdat een lagere instelling al gauw zeer slappe koffie oplevert.

Absolute pluspunt: De vormgeving. Hij staat geweldig op het aanrecht en de pot
past ook zo lekker in de behuizing.

Nu maar hopen dat de duurzaamheid ook positief zal blijken.

Arie54 03-01-2006

Snoeropberging heeft dit apparaat gelukkig wel, i.t.t. wat op de infosite staat.

Mooie vormgeving en niet al te groot.
Geen hindelijk gepruttel, maar mooi stil tijdens koffie zetten.
4 kopjes zijn in 5 minuten gezet; dus snel genoeg.

Gelukkig een kan welke niet lekt tijdens inschenken.
Voor € 41,- gekocht.